CHIA PUDINK

CHIA PUDINK 



Jednoduchý recept, díky kterému do sebe dostanete zdravá chia semínka, které mají spousty benefitu. Jsou antioxidační, podporují hubnutí, imunitu. Obsahují hodně omega-3 mastných kyselin, bílkovin, vlákniny a mnoho dalšího. Proto neváhejte a dejte jim šanci!

Na porci:
3 pl chia semínek
1/2 hr "tekutiny": vody/mléka/džusu/rozmixované ovoce


Semínka zalijte tekutinou, několikrát promíchejte, v následujících minutách opakovaně míchejte a pak necháte tak půl hodiny uležet. Klidně si ho takto můžete připravit už večer a nechat vychladit v ledničce.

Možnosti:


Vyrobit si ho můžete ze všech výše napsaných možností ("tekutin"), záleží jen na vás :) Už jen mlék existuje tisíce variant (kokosové, mandlové, vanilkové, sojové, makové ...)
Můžete přidat jakékoli sladidlo, kakao, skořici, ... ochutit jak máte rádi.
Můžete vrstvit, například s rozmixovaným ovocem, celým ovocem, různými pukanci a čímkoli co vás napadne.

Já nejradši rozmixuji banán, do půlky přimíchám kakao a vrstvím viz fotky, ozdobím čerstvým ovocem. 








Žádné komentáře:

Okomentovat

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com