BISKUPSKÝ CHLEBÍČEK


Mám pro vás ještě jeden trošku vánoční recept. Cukroví jsem hned po Štědrém dnu poslala pryč z bytu, ale nezbylo mi pak nic pro návštěvy mezi svátky. Různé buchty s ořechy a sušenými plody jsou moje oblíbené, tak mě napadlo udělat biskupský chlebíček ve zdravější variantě. Nebo tomu říkáte Štola? Je slazený banánem, s ovesnými vločkami a špaldovou moukou.


na 1 chlebovou formu
300 g sušeného ovoce (rozinky, švestky, meruňky)
200 g ořechů (vlašské, mandle, lískové)
100 g vloček jemně mletých
100 g špaldové celozrnné mouky
1/2 kypřícího prášku
1 čl jedlé sody
2 banány
20 ml oleje
150 ml rostlinného mléka/vody
+100 g vysokoprocentní čokolády (Použila jsem 99%)

1. Zapneme si troubu na 170°C
2. Pokrájíme si ořechy a sušené plody na menší kousky
3. Ve velké míse si smícháme vločky, mouku, jedlou sodu a kypřící prášek - důkladně promícháme 
4. Přidáme rozmačkané banány, olej a mléko
5. Do promícháného těsta přidáme sušené ovoce a ořechy
6. Dáme do formy vyložené pečícím papírem
7. Pečeme na 170°C cca 30 minut - kontrolujeme špejlí
8. Necháme vychladit a polijeme čokoládou




Žádné komentáře:

Okomentovat

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com